Calinos

Alla inlägg under mars 2012

Av Fanny - 31 mars 2012 18:51

                    Hej allihop! Just nu så är jag med Linnéa! Hon kom vid 2 - tiden. Vi började med att baka en sockerkaka, grymma som vi är så blev den supergod, efter det gick vi ut och fotade i skogen ett tag.

Här är bilderna från när vi var i skogen. ;)



Av Fanny - 30 mars 2012 21:02

Hallå! Just nu gör jag verkligen inte mycket, sitter här vid datorn men ska snart ta en dusch och sedan titta på någon Harry Potter film, blir troligtvis 7:an men är inte säker, jag kan inte riktigt bestämma mig haha. x] Och mumsa choklad med polka. Usch i helgen blir det också till att plugga, har NO på onsdag och SO på tisdag. Har pluggat lite i kväll på NO:n om det nu kan kallas det när man skriver lite svar på instuderingsfrågor, tror jag det hette. Gjorde inte alla i skolan och inte nu heller då det var vissa jag inte kunde. Nej ska inte tråka ut er mer nu.


Ha det bra! :3

Av Fanny - 30 mars 2012 18:49

Hellu! Nu har jag skapat en ny blogg, jag fanns tidigare på Calinos.blogg.se, men tyckte det var väldigt krångligt då man behöver koder till princip allting på blogg.se, det är mycket enklare här. Nu till annat, jag hoppas ni tycker om headern jag fick av Ebba på www.snorptorpan.bloggplatsen.se själv tycker jag den är superfin. (: Nej nu ska jag fortsätta fixa lite på bloggen, ett eller fler inlägg kommer sen :3


/ Fanny

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, trevligt att du tittade in på min blogg. Mitt namn är Fanny och här kommer jag blogg om vad jag gör på dagarna, hästar, och andra grejer ^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards